1 feb. 2011

Day 29 - Your aspirations

Att växa som människa.
Att arbeta för Guds rike. Att hjälpa andra mer, att bli mer ödmjuk och mer tillgänglig.
Att vara världens bästa mamma. Att vara världens bästa fru.
Att komma framåt, även om det jag har nu är bättre än jag nånsin kunde föreställa mig.
Att bli en bättre kock.
Att bli en bättre lyssnare.
Att bli mindre och mindre självisk.
Att våga bjuda på mig själv mera. Att inte ta allt så allvarligt.
Att bli bättre på att tänka innan jag talar. Att tala mindre, lyssna mera.
Att bättre, oftare och mer använda de gåvor Gud gett mig.
Att våga stå inför publik oftare.
Att bli kvitt mina fobier.
Att sätta mig vid pianon oftare.
Att lyssna på Gud mer. Att tala med Gud mer. Att lära känna Gud bättre.
Att bli modigare.
Att leva fullt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar